Organizacijos įvaizdžio formavimas

Pavadinimas Organizacijos įvaizdžio formavimas
Tikslinė grupė Ryšių su visuomene skyriaus vadovai, darbuotojai.
Tikslai ir uždaviniai Kiekvienas atsakingas darbuotojas įmonėje turėtų kurti įmonės įvaizdį, mokėti bendrauti su žiniasklaida, klientais ir visuomene: parengti pranešimą spaudai, organizuoti specialius visuomenei skirtus renginius, parengti ir pateikti tekstinę ir vaizdo informaciją apie įmonę, bendrauti su suinteresuotais asmenimis (klientais, partneriais, vartotojais ir t.t.).
Modelių/temų pavadinimai Organizacijos įvaizdžio tipai, klasifikacija, sudedamosios dalys, jų vaidmuo.
Organizacijos produkto, vartotojo, vadovo, darbuotojų įvaizdis.
Įvaizdžio kūrimui būtinos informacijos pateikimas žiniasklaidai.
Bendravimas su žurnalistais. Spaudos konferencija. Pranešimas spaudai.
Programos trukmė Nuo 8 (akad.val.)
Mokymo metodai Paskaitos, pasitelkiant vaizdinę medžiagą ir praktinius pavyzdžius, pratybos.
Dėstytojas Edita Klimavičiūtė
Kontaktai edita.klimaviciute@akolegija.lt